نخودي؛ كمي تا قسمتي فيلم كودك(نقد)

محمد عزيزي (نسيم)
از همان اولين روزهايي كه تبليغ فيلم «نخودي» پخش شد، بچه هايم به آن علاقه مند شدند. من هم كه در كودكي و نوجواني ام با داستان دنباله دار نخودي در كيهان بچه ها آشنا شده بودم خيلي دلم مي خواست اين فيلم را ببينم.
به سينماي تازه نوسازي شده «شكوفه» در ميدان شهدا رفتم و ساعت پخش «نخودي» را جويا شدم...
+ نوشته شده در شنبه بیست و دوم آبان ۱۳۸۹ ساعت 20 توسط محمد عزیزی (نسیم)
|
سلام ای بچه های خوب مسجد