يك ياداشت صميمي 

دیشب توفیق شد یک سر به مسجد امام رضا علیه السلام بزنم .

بعد از چند ماه یک سر به دفتر نشریه زدم .

جایتان خالی چه محشری به پا بود!

برای خانه تکانی تمام آرشیو مجله ها را ریخته بودند توی اتاق جلسات.

من مجله های امانتی ام را برداشتم و یک یادداشت کوتاه نوشتم:

برادر گرامی !

آنچه در اینجاست سابقه و سرمایه ی مجله ی قدیمی بچه های مسجد است .

در حفظ آنها دقت نمایید .

سردبیر سابق بچه های مسجد

محمد عزیزی (نسیم)