یادگاری
يك ياداشت صميمي
دیشب توفیق شد یک سر به مسجد امام رضا علیه السلام بزنم .
بعد از چند ماه یک سر به دفتر نشریه زدم .
جایتان خالی چه محشری به پا بود!
برای خانه تکانی تمام آرشیو مجله ها را ریخته بودند توی اتاق جلسات.
من مجله های امانتی ام را برداشتم و یک یادداشت کوتاه نوشتم:
برادر گرامی !
آنچه در اینجاست سابقه و سرمایه ی مجله ی قدیمی بچه های مسجد است .
در حفظ آنها دقت نمایید .
سردبیر سابق بچه های مسجد
محمد عزیزی (نسیم)
+ نوشته شده در جمعه پانزدهم تیر ۱۳۸۶ ساعت 10 توسط محمد عزیزی (نسیم)
|
سلام ای بچه های خوب مسجد