امروز بعد از مدت ها باز فرصتی پیش آمد تا به وبلاگم سری بزنم .

امروز ساعت ۳ بعد از ظهر در ساختمان مجلات رشد میهمان دهمین جشنواره ی انتخاب کتاب سال سلام بچه ها وپوپک بودم .

کتاب من هم در این جشنواره شرکت کرده بود ولی رتبه ای نیاورد .

امیدوارم وظایفم را در زندگی ادبی ومعلمی ام فراموش نکنم .