برگزیدگان سلام بچه ها و پوپک
امروز بعد از مدت ها باز فرصتی پیش آمد تا به وبلاگم سری بزنم .
امروز ساعت ۳ بعد از ظهر در ساختمان مجلات رشد میهمان دهمین جشنواره ی انتخاب کتاب سال سلام بچه ها وپوپک بودم .
کتاب من هم در این جشنواره شرکت کرده بود ولی رتبه ای نیاورد .
امیدوارم وظایفم را در زندگی ادبی ومعلمی ام فراموش نکنم .
+ نوشته شده در دوشنبه یازدهم دی ۱۳۸۵ ساعت 17 توسط محمد عزیزی (نسیم)
|
سلام ای بچه های خوب مسجد