سلامی دوباره
دوستان من سلام
امروز در مدرسه فرصتی پیش آمد تا به وبلاگم سر بزنم .
مثل این که زنگ خورده وبچه ها دارند بالا می آیند .
به امید خدا مشکل تلفن منزل مان نیز به زودی حل خواهد شد .
تا دیدار بعدی خدا نگه دارتان
+ نوشته شده در شنبه چهارم آذر ۱۳۸۵ ساعت 9 توسط محمد عزیزی (نسیم)
|
سلام ای بچه های خوب مسجد