دوستان من سلام

امروز در مدرسه فرصتی پیش آمد تا به وبلاگم سر بزنم .

مثل این که زنگ خورده وبچه ها دارند بالا می آیند .

به امید خدا مشکل تلفن منزل مان نیز به زودی حل خواهد شد .

تا دیدار بعدی خدا نگه دارتان