خداحافظی
حاج آقا خدا حافظ

حاج آقا مجتهدی با صفا هم رفت .
یادش بخیر محرم پارسال با دایی ام رفتیم پای روضه حاج آقا .
عصر عاشورا بود . موعظه ی قشنگ حاج آقا هنوز با من است .
"اقای آخوند از اقای نخودکی خواست که او را موعظه کند. اقای نخودکی گفت:
مرنج و مرنجان
آقای آخوند گفت مرنجان را فهمیدم یعنی کسی را اذیت نکنم. ولی مرنج یعنی چی ؟ چطور میتوانم ناراحت نشوم. مثلا وقتی بفهمم کسی مرا غیبت کرده یا فحش داده چطور نباید برنجم
اقای نخودکی گفت: علاج آن است که خودت را کسی ندانی. اگر خودت را کسی ندانستی دیگر نمی رنجی."
اللهم صل علی محمد و ال محمد
باتشکر از وبلاگ آیت الله مجتهدی
ayatollah-mojtahedi.blogfa.com
که خاطره ی مرا زنده کرد.
+ نوشته شده در دوشنبه بیست و چهارم دی ۱۳۸۶ ساعت 8 توسط محمد عزیزی (نسیم)
|
سلام ای بچه های خوب مسجد